Szinte tapintható a valóság a legújabb játékokban – videó
A játékfejlesztők és -kiadók, de a felhasználók és játékosok is egyetértenek abban, hogy az élethű megjelenítésben (grafikában) lassan elérjük a határokat - írja a Techline.
Persze a fotórealisztikus játékoktól és animációtól még messze vagyunk, de nincs is rájuk szükség. Hiszen a Shrek vagy a Wall-E sem „fotórealisztikus” a szó hagyományos értelmében, mégis az animáció és a grafika csúcsai, gyönyörűek, élvezhetőek, sőt, elmondhatjuk, hogy náluk szebbet/jobbat már nem is igazán lehet készíteni. Apró tuningolások persze még lehetségesek, ezeken dolgozik is a játékipar (élethűbb folyadékok – főleg a víz és apró finomságok), ha azonban elnézünk egy-két mai csúcsjátékot (természetesen PC-n) akkor egyértelmű, hogy már nem sokáig lehet haladni a „szépség” irányába.
A Techline teljes cikkét erre a linkre kattintva olvashatja.