A legtöbben a film híres nyitójelenetében látható, mozdulatokkal vezérelt érintőképernyőre tippeltek, és arra nem...
A legtöbben a film híres nyitójelenetében látható, mozdulatokkal vezérelt érintőképernyőre tippeltek, és arra nem igazán gondoltunk, hogy először a nagyon látványos, interaktív reklámfelületek valósulnak meg.
Bár jelenleg a CES2010 van a figyelem középpontjában, egy másik érdekes kiállítás is zajlik: az NRF (National Retail Federation Convention & Expo). Itt mutatta be az Intel a Digital Signage Solutionson alapuló prototípus reklámfelületét, amely a Windows7-re és egy reklámtáblához képest szokatlanul erős hardverre (Intel Core i7) épül.
Az összeállítás egy 80”-os holografikus kijelzőn és egy nagyméretű LCD panelen jelenít még interaktív reklámokat. A videót elnézve megvan az a veszélye, hogy a látogatók több időt töltenek majd el a reklámok előtt, mint az üzletben…