Szerencsére a kreatívok hamar rájöttek, hogy az IT/elektronika és az internet is, ugyanolyan termék, mint bármi más.
Szerencsére a kreatívok hamar rájöttek, hogy az IT/elektronika és az internet is, ugyanolyan termék, mint bármi más. A folyamat éllovasa a Microsoft volt, még a nyolcvanas években –pontosan ezért nevezték át a komoly hangzású „Interface Managert” végül „Windowsra”.
Azóta a legkisebb cégektől egészen a legnagyobb óriásokig (élükön a fiatalos arculatáról és lazaságáról híres Google-val és Apple-val) mindenki töri a fejét a kreatívabbnál kreatívabb reklámokon. Lássuk a Techline idei kedvenceit!
A Samsung „sideview” reklámja: igaz, a hagyományos két oldallal ellentétben három oldalt kell venni az újságban, cserébe viszont nagyon figyelemfelkeltő és érdekes reklámot kapunk.

A Comcast internetszolgáltató egyik hirdetése, a nagyság jelen esetben a tárhelyre és a sávszélességre vonatkozik, az igazi nagyság azonban a Photoshopos kolléga volt, és persze a kreatív aki kitalálta ezt a király reklámot.

Következő jelöltünk a MacBook egyik reklámja – szupervékony, szuperkönnyű, a reklám pedig szuperkreatív!

A Sony szuper-szélesvásznú reklámja szintén figyelemfelkeltő – igaz, kicsit olyan. mint egy bútorreklám, de az alapötlet ettől még nagyon jó.

A Google, „találd meg könnyebben” reklámhadjárata az igen mókás képekkel, valóban ütött – ki hinné, hogy még a Google-nak is szüksége van reklámra?

A Fujifilm boxolói egészen elképesztőek – jó példa arra, hogy ha nagyon figyelemfelkeltő reklámot akarunk, elég egy remekbe szabott fotó. A gond csak az, hogy ilyen pillanatot ötvenévente egyszer sikerül elcsípni.

A Young and Rubicam által készített Leica digitálisfényképezőgép-reklám a tizenkétszeres zoom-ra épült – igen sikeresen.

Az Orion Telescopes reklámja az abszolút nyertes – különösebb magyarázat nem is kell hozzá, csak nézzük meg a zászlón a feliratot.

