Magyar vállalatot vásárol a Yahoo!
SUNNYVALE, California, 2008. április 9. – A Yahoo! Inc.
SUNNYVALE, California, 2008. április 9. – A Yahoo! Inc. (Nasdaq: YHOO), vezető globális internet vállalat ma bejelentette, hogy megállapodott a Tensa Kft., ismertebb nevén az IndexTools, jelentős részének felvásárlásáról. Az IndexTools a webanalitikai software piac egyik vezető vállalata. A felvásárlás kiterjed az IndexTools webanalitikai üzletágára és technológiájára illetve a Tensa Kft. leányvállalatára, a Tensa R&D Kft.-re. A felvásárlást követően az IndexTools megoldások tovább bővítik a Yahoo rendkívül hatékony szolgáltatásainak körét, amelyek az ügyfelek online marketing tevékenységének sikerességét támogatják.
„A Yahoo! hisz abban, hogy az igazán értékes és fontos információk megszerzésének képessége elengedhetetlen a piaci lehetőségek kiaknázásához és a sikeres kampányok kivitelezéséhez” – mondta Bassel Ojjeh vezető alelnök és a Yahoo! Strategic Data Solutions csoportjának vezetője. “Úgy gondoljuk, hogy az IndexTools technológiai platformja abban fogja segíteni ügyfeleinket, hogy ezen értékes információk által minél hamarabb felfedezhessék az online marketing tevékenységeik esetleges hiányosságait és ennek ismeretében reagálhassanak. Az új szolgáltatásnak köszönhetően megerősödik a Yahoo! szerepe az online marketing piacon - a vállalat kihagyhatatlan szolgáltatást kínál a hirdetőknek világszerte.”
A felvásárolt technológia további képességekkel bővíti a Yahoo! jelenlegi analitikai szolgáltatási körét oly módon, hogy a Yahoo! teljes hálózatán futó online kampányok esetében segít feltárni a lényeges összefüggéseket és elkészíteni fontos üzleti mutatókat. A felvásárlást követően elsőként az a több, mint 150 000 kis és közép méretű vállalkozás élvezheti ezeknek a megoldásoknak az előnyeit, aki a Yahoo!-n keresztül folytatja marketing tevékenységét.
Ezen ügyfeleink olyan képességekhez jutnak a jövőben, amelyek lehetővé teszik számukra, hogy a külső szakemberek folyamatosan figyelemmel kísérjék és optimalizálják az alkalmazásaik teljesítményéhez kapcsolódó forgalmat.
„Az IndexTools jelentős ügyfélbázist épített ki világszerte a komplex marketing kampányok folyamatos nyomon követéséhez és elemzéséhez nyújtott megbízható, testreszabott átfogó szolgáltatásaival” – mondta Szőke Márton az Tensa ügyvezető igazgatója. „Elkötelezettek vagyunk az iránt, hogy ügyfeleink számára online marketing tevékenységük sikerességéhez mindig a legfontosabb információkat nyújtsuk. Ezzel az IndexTools platformja tökéletesen illeszkedik a Yahoo világába. Rendkívül izgatottak vagyunk a lehetőségtől, hogy a világ egyik vezető márkájának részeként segíthetjük az online marketing további fejlődését.”
„A vállalat elhivatott és tehetséges szakemberei egy rendkívül hatékony analitikai megoldást fejlesztettek ki olyan tulajdonságokkal és eszközökkel, amelyek pontosan kiszolgálják az ügyfelek online aktivitásának hatékonyság-javítására irányuló igényét – ez az, ami kiválóan illeszkedik a Yahoo filozófiájához”- mondta Bassel Ojjeh. „Izgatottan várjuk és örömmel fogadjuk az IndexTools csapatának csatlakozását a Yahoo szakembereinek köréhez.”
Az IndexTools testreszabott analitikai szolgáltatást nyújt ügyfelei online marketing tevékenységeihez valamennyi ügyfél-életciklusban. Az IndexTools webanalitikai és a kattintás alapú kampányok (Pay Per Click) optimalizálását támogató (Bid management) megoldásaival a vállalkozások pontos és percre kész információhoz juthatnak online kampányuk hatékonyságáról.
A felvásárlási tranzakció jelenleg a végső szakaszába érkezett és várhatóan 2008 első felében fog lezárulni.