Az amerikai cég új partnerekkel lép a kínai internetes játékpiacra – a Facebook nélkül.
A Zynga a kínai piacot vette célba a Businessinsider.com híre szerint: a Tencent kínai webes céggel helyezik piacra a CityVille új verzióját.
A Zynga első kiugróan népszerű játéka a FarmVille volt, amivel már több tízmillióan játszottak havonta, később a CityVille a százmilliós határt is átlépte.
A kínai verziót kezdetben Tencent kisebbik, 100 millió tagot számláló, Pengyou nevű közösségi oldalon terjesztik, és később a tervek szerint a nagyobb, Qzone névre keresztelt közösségi hálón, amely 500 millió taggal rendelkezik.
A Zynga számára ez minden bizonnyal óriási előrelépés – főleg, hogy így már nincsenek a Facebookhoz láncolva.
Kína hatalmas, virágzó internetes piacot jelent. Közel félmilliárd kínai internetezik -, de kevesebb, mint egy ezrelék használja a Facebookot. A szám tájékoztató jellegű, csak becslés, mert a cenzúra és a cenzúra megkerülésének különböző módjai természetesen torzítják az adatokat.