A Samsung után a Yokohama kerül az angol bajnokságban szereplő Chelsea szereléseire.
Az elmúlt öt évben a londoni csapat mezén a Samsung feliratot láthatták az angol foci szerelmesei. Az elektronikai cég a hírek szerint évente 18 millió fontot fizetett ezért, az együttes szerelése pedig remek reklámfelület volt, hiszen többek között Bajnokok Ligáját és Európa-ligát is nyert ezen időszak alatt a csapat.
A Chelsea azonban a következő öt idényre egy sokkal kedvezőbb ajánlatot kapott, így a Samsung már csak a 2014-2015-ös bajnokság végéig marad a mezeken, utána a Yokohama lesz az új szponzor. A japán gumigyártó több mint dupla árat fog fizetni ezért, ugyanis évente 40 millió fontért állapodtak meg az angol együttessel. A csapat egyébként még tárgyalt a Turkish Airlines-szal is, de a magas összeg miatt velük nem született egyezség.
A Chelsea ezzel az összeggel megelőzte a Liverpoolt, az Arsenalt, valamint a Manchester Cityt is, és csupán a Manchester United kap többet a mezszponzorától, a Chevrolet-tól, méghozzá 53 millió fontot évente.
Kézilabda-Eb: a revánson túl is sok múlhat a magyar-svéd meccs végeredményén
Fontos meccset játszik este hattól a magyar női kézilabda-válogatott az Európa-bajnokságon: ha sikerül legyőznie a svéd csapatot, jó esélye van a legjobb négy közé jutni.