A 2011-es szezonban végig a címvédő Red Bull Racing uralta a mezőnyt, az év második felében csak a Ferrari és a McLaren tudta időnként megközelíteni. Az osztrák csapat a Dél-Koreai Nagydíjon ünnepelhette újabb világbajnoki címét, és idén magabiztosan nyert, összesen 12 futamgyőzelmet ünepelhetett.
2011-ES CSAPATVILÁGBAJNOKSÁG | |||||
ISTÁLLÓ | MOTORSZÁLLÍTÓ | MODELL | PILÓTÁK | PONT | |
1. | Red Bull Racing | Renault (RS27-2011) | RB7 | 650 | |
2. | McLaren | Mercedes (FO 108Y) | MP4-26 | 497 | |
3. | Ferrari | Ferrari (056) | F150 | 375 | |
4. | Mercedes GP | Mercedes (FO 108Y) | MGP W02 | 165 | |
5. | Renault GP | Renault (RS27-2011) | R31 | 73 | |
6. | Force India | Mercedes (FO 108Y) | VJM04 | Adrian Sutil, Paul di Resta | 69 |
7. | Sauber F1 Team | Ferrari (056) | C30 | Kobajasi Kamui, Sergio Pérez, Pedro de la Rosa | 44 |
8. | Toro Rosso | Ferrari (056) | STR6 | Sébastien Buemi, Jaime Alguersuari | 41 |
9. | Williams | Cosworth (CA2011) | FW33 | Pastor Maldonado | 5 |
10. | Team Lotus | Renault (RS27-2011) | T128 | Heikki Kovalainen, Karun Chandhok | 0 |
11. | Hispania Racing F1 Team | Cosworth (CA 2011) | F111 | Narain Karthikeyan, Daniel Ricciardo, Vitantonio Liuzzi | 0 |
12. | Marussia Virgin Racing | Cosworth (CA 2011) | MVR-02 | Timo Glock Jérôme d'Ambrosio | 0 |
Kovács Kokó István: Nem baltával rontok be az irodába
Gazdasági és jogi átvilágítást ígért a Magyar Ökölvívó Szakszövetség újonnan megválasztott elnöke, Kovács Kokó István. Atlanta olimpiai bajnoka a rá váró feladatok mellett beszélt arról, mekkora szerepe lehetett a politikának a megválasztásában, miként alakult a viszonya Erdei Zsolttal, miért indul nála hatalmas mínusszal a szövetségi kapitány, és hogy miért ilyen határozott a véleménye Imane Helif ügyéről. Interjú.