A gerilla-tánc ragadósnak tűnik.
A gerilla-tánc ragadósnak tűnik. Talán sokan emlékeznek a világ internetes fórumait bejáró T-Mobil táncra, amit Nagy-Britannia több vasútállomásán is bemutattak. Aki nem látta, megnézheti itt a Youtube-on. A meglepetésszerű előadást minden idők egyik legjobb marketing fogásának titulálta a szakma. A Cannes-i Reklámfesztiválon harmadik helyezést ért el, de a közönség is szerette. A mai napig több mint 16 millióan látták a Youtube-on, ahol szórakozás kategóriában az egyik leglátogatottabb videó a világon.
Nem csoda, ha ezt a hatalmas sikert mások is megirigyelték, és valószínűleg még sok cég fog ehhez hasonló gerilla marketing akciót szervezni. Az első klón december 23-án került fel a Youtube-ra. A helyszín most Lisszabon repülőtere, a táncosok pedig nem az utasok közül, hanem a check-in pultok és a biztonsági zónák mögül kerülnek elő. A repülőteret üzemeltető cég fogott össze a TAP légitársasággal, és együtt szervezték meg ezt a meglepő, de kedves karácsonyi üdvözletet, amit ráadásul a TAP saját Youtube csatornájára töltöttek fel a légitársaság marketingesei. Önök mit szóltak volna hozzá, ha mindez Ferihegyen történik?
Íme a videó: