2009. október. 07. 15:40 hvg.hu Utolsó frissítés: 2009. október. 07. 16:08 Shake

Rendezőzsenik a reklámiparban - videoválogatás

A Portorozban e héten zajló nemzetközi reklámfesztivál is bizonyítja, hogy a legnagyobb játékfilmrendezőknek sem zsenánt elkészíteni egy-egy konzumfilmopust. Videoválogatás a legnagyobbak munkáiból.

Mint az a holnap megjelenő HVG Terméktanácsosok című cikkéből kiderül, az 1993-ban elhunyt Federico Fellini például többször belement, hogy hazai termékek hirdetéséhez adja a nevét. A cikkben szó esik a Twin Peaks című 1992-es kultuszfilmjével tömegek kedvencévé lett David Lynch reklámos életművéről, az animációs technikák, digitális trükkök mesés egyvelegét előállító Tim Burton karóraetűdjéről vagy a német Wim Wenders luxusautó-opuszáról. E felületen a cikkben említett rendezők reklámfilmjeiből nyújtunk egy kis válogatást.

Federico Fellini: Campari


Federico Fellini: Banca di Roma

Federico Fellini: Barilla

Roman Polanski: Greed

Wim Wenders: Audi

Tim Burton: Timex

Ridley Scott: Apple

Guy Ritchie: Nike
Címkék
hvg360 Bábel Vilmos 2025. január. 10. 09:30

A szélsőjobb és Elon Musk migrációs népszavazást csinálna a német választásból, pedig sokkal többről szól

Egy végtelenül rossz hangulatban lévő Németország választ magának új képviselőket február 23-án. Gazdaság- és társadalompolitikai krízis van az országban, és ezt mostanra mindenki megérezte. Ez sok más nyugati demokráciára is igaz, de a németek jobban megszenvedik, mert a bukott modellt a sajátjuknak érezhették. Nem valószínű, hogy egy új kancellár alapvető kérdésekben másfelé vinné az országot, mint az elődje. Az ajánlat inkább az, hogy jobban csinálna hasonló dolgokat, kis változtatásokkal. A szélsőjobb közben a migráció kérdésében közelebb került a közhangulathoz, mint bármelyik másik párt. Az osztrák példától félnek a demokratikus pártok.