Nem szabad cikizni a szexben túl gyors férfiakat - videó
Az ausztrálok állítólag híresek a toleranciájukról és tűrőképességükről, bár ha a történelmüket nézzük, akkor ezt valószínűleg csak az utóbbi pár évtizedben fejlesztették ki – legalábbis a bennszülöttek többször is így nyilatkoztak.
Ha a reklámok világát tekintjük, akkor tény, hogy olyan filmeket is örömmel látnak a távoli földrész lakói, amelyek Európában biztosan kivernék a biztosítékot. Feltéve persze, hogy a szexuális utalásoktól hemzsegő hirdetés főszereplője nő. Példaként a hipererotikus, egyesek szerint pornográf Elle MacPherson Boudoir kampányt tudnánk említeni, amin még Károly herceg sem sértődött meg. De ha a férfiak teljesítőképességéről van szó, hirtelen nagyon is érzékennyé válik a nézők egy csoportja.
Ausztrália hirdetéseket szabályozó irodája számos panaszt kapott felháborodott nézőktől a “hálószoba-rendőrség” néven elhíresült reklámfilmmel kapcsolatosan. A videóban egy férfiból és egy nőből álló páros látható ruha nélkül egy franciágyban, amint a lámpát lekapcsolva épp magasabb szintre helyezik kapcsolatukat. Illetve helyeznék, ha a páros férfitagja nem érezne túlságosan is nagy barátságot a hölgy iránt, aminek következtében öröme a vártnál jóval korábban megnyilvánul. A csalódott nő felháborodását egy rendőrségi sziréna szakítja félbe, majd a hálószobában megjelenik két egyenruhás rendőr, hogy a férfit túlzott gyorsaságára figyelmeztessék. Ezután megoldásként orvosi terápiát ajánlanak az úriembernek.
A viccesnek szánt hirdetést azonban sokan nem találták humorosnak, elkezdtek érkezni a panaszok a hatósághoz. “Valójában a hirdetés azt mondja, hogy nem vagy igazi férfi, hacsak nem tudsz kitartani órákon és órákon át a szexuális érintkezésben, és a kapcsolatod nem igazi kapcsolat, hacsak nem vagy képes órákon és órákon át tartó szexuális érintkezésre. Kell nekünk erről hallanunk?” - állt az egyik panaszos beadványában.
A reklámot megvizsgálták, majd a hirdetéseket szabályozó iroda sértőnek találta és azzal vádolta, hogy megszégyeníti egy bizonyos betegségben szenvedők csoportját. Ugyanez a hivatal nem találta sokkolónak a dohányzás elleni igazán durva ausztrál reklámokat, amelyek megnézését tényleg csak erős gyomrúaknak ajánljuk. Valószínűleg a társadalmi hasznosság alapján tettek különbséget.
KM