A 65 éves Twiggy lett a L'Oréal új arca, de egyre több divat- és kozmetikai cég bíz meg idősebb nőket, hogy népszerűsítsék termékeiket.
Twiggy világsztár volt. A hatvanas évek közepén robbant be, és egy teljesen új nőideált testesített meg: a pici, törékeny, kicsit fiús alkatú, de széparcú lánykával bármit el lehetett adni akkoriban. A bubifrizurája és hatalmas szemeit keretező műszempillái voltak a védjegyei. A britnek azonban pár év után leáldozott a csillaga, a hetvenes évektől a divatvilágban már a sportosabb, sudárabb nőket preferálták.
Most egy újabb divathullámot lovagolhat meg eredeti nevén Lesley Hornby, méghozzá azt, hogy újabban a hatvan feletti nőknek áll a világ. A L'Oréal előszeretettel alkalmaz idősebb asszonyokat, hisz a ránctalanító krémeiket hitelesebben lehet olyanokkal reklámozni, akiknek már meggyűlhet a baja a szarkalábakkal. 2014-ben ezért a színésznőt, Helen Mirrent kérték fel reklámarcnak, aki így 69 évesen modellkedett először, idén pedig a 65 éves Twiggy kapcsolódik be.
Vannak még ennél is bátrabb divatcégek, a Céline francia divatház például a ruháit is egy nagymamával, Joan Didion híres írónővel népszerűsíti, a Saint Lauren pedig a kanadai népdalénekesnővel, Joni Mitchellel reklámoz, aki 70 éves.
De van mókás példája is ennek a tendenciának, felejthetetlen például a pár éve futó Snickers-reklám, melyben a majdnem 80 éves díva, Joan Collins tűnik fel.