Felháborodtak a nők a Victoria's Secret The perfect body című kampányán a hamis szépségideálok miatt.
The perfect "body", azaz a tökéletes test. Vagy a tökéletes body, ami az alsónemű megnevezése is lehet. A Victoria's Secret vélhetően mindkettőre gondolt – ezért az idézőjel –, de a plakáton szereplő nők miatt megharagudtak rájuk azok, akik nem rendelkeznek hasonló adottságokkal: hatalmas mellekkel, cingár lábakkal, darázsderékkal. Valójában maguk a képen látható nők sem rendelkeznek ezekkel, a legtöbb ugyanis durván photoshopolt. A hirdetés mégis azt a mondanivalót sugározza, hogy a tökéletes test csak azoknak adatott meg, akik így néznek ki.
Három brit egyetemi hallgató, meglátva a plakátot, ellenkampányba kezdett, és felszólította a fehérnemű-vállalatot, hogy hagyjon fel az ilyetén marketingstratégiákkal, és kérjen bocsánatot: "Az ilyen jellegű reklámok egy hihetetlenül egészségtelen üzenetet hordoznak a női testről, és serkentik az egészségügyi problémákat, evés- és testképzavarokhoz, és csekély önbizalomhoz vezethetnek" – véli Frances Black az online petíció elindítója. Már több mint 12 ezer aláírást gyűjtöttek, de a Victoria's Secret egyelőre nem reagált a kérvényükre.
A balhé viszont nem is biztos, hogy rosszat tesz a fehérnemű-óriásnak, ugyanis már csak egy hónapot kell várni a szokásos éves Victoria's Secret-bemutatóra, amit ezúttal Londonban rendeznek meg. Erre még a tökéletes testű modellek is heteken át készülnek: szálkásítják magukat, és koplalnak, hogy megfeleljenek a fenti képen hazudott önmaguknak.