2013. október. 31. 17:22 hvg.hu Utolsó frissítés: 2013. október. 31. 17:23 Plázs

A gulyásos országimázzsal számolna le az új magyar imázsfilm

A csikós-gulyás tematika helyett Budapestet, a Balatont, a konferenciaturizmust és az egészségturizmust állítja a középpontba a Magyar Tutizmus Zrt. új filmje - írja a Kreatív.hu.

Think Hungary - More than expected - ez a szlogenje annak az új videónak, amely a magyarországi imázskampány része, és amelyet a Magyar Turizmus Zrt. készített. A Kreatív.hu szerint a filmmel a hétfőn kezdődő londoni World Travel Market nevű rangos kiállításon áll elő az állami szervezet.

A lap szerint a marketingszervezet úgy érvel, hogy az új imázsfilm le akar számolni a csikósos-gulyásos országimázzsal, és négy üzenetre összepontosít, ezek pedig: Budapest, Balaton, konferenciaturizmus, egészségturizmus.

A kisfilm rendezője a magyar és üzbég származású, jelenleg Barcelonában élő Kostil Danila és Kostil Luka rendezői testvérpáros. A film kísérődalát Berger Dalma énekesnő adja elő, a zenét Linczényi Márk szerezte - írja a Kreatív.hu.

hvg360 Hamvay Péter 2024. november. 28. 15:20

Magyar Péter a politikai sárm iskolapéldája – interjú Sonnevend Júlia amerikai-magyar médiaszociológussal

A sárm, amivel korunk politikusainak egy része él, azt sugallja, hogy „olyan vagyok, mint te, úgy gondolkodom, úgy élek, mint te<strong>”</strong>, még akkor is, ha ez nincs is így – mondja Sonnevend Júlia. Az amerikai-magyar médiaszociológust a témában írt sikerkönyvéről, Orbán Viktorról, Magyar Péterről, Kim Dzsongunról és az egyesült államokbeli karrierjéről kérdeztük.