A BeautyWorld Middle-East kozmetikai kiállításon a magyar standon hat magyar vállalat kapott lehetőséget termékeik bemutatására.
A 2013. május 28. és 30. között megrendezett expo több mint 1000 kiállítója 30 000 szakmai látogatót vonzott a világ szinte minden tájáról. A dubai Beautyworld immáron 17. alkalommal biztosított egyedülálló megjelenést a szépségipar szereplői számára. A kiállítási szegmensek között a bőr-, illetve szépségápolási termékek mellett a kozmetikai alapanyagok éppúgy megtalálhatóak voltak, mint a szépségipari gépek- és berendezések.
A kiállítás a keleti exportpiaci nyitás szempontjából is kiemelkedő szereppel bír, hiszen a világ 150 országából érkező szakmai közönség döntő többsége az arab, a távol-keleti, illetve a szovjet utódállamok térségéből érkezik.
Az esemény magas elismertségét a kiemelkedő látogatottsági mutatók mellett az is mutatja, hogy a magyar standon az Ilcsi Szépítő Füvek Kft-t – többek között – Bahrein hercegnője népszerűsítette. Hessa bint Hamad Al Khalifa hercegnő maga is kizárólag Ilcsi kozmetikumokat használ bahreini szépségszalonjában. Az Ilcsi krémek a régióban nagyon elismertek, a cégnek ugyanis több mint 10 éve működik képviselete Dubaiban. Az Ilcsi néni híres kozmetikumait használó bemutatóterem mindemellett kétszer nyerte el “Az év szalonja” címet Dubai 1500 szépségszalonja közül. Számukra a mostani kiállítás – elmondásuk szerint – legkevesebb 50 új partnert hozott, melyek közül több is hosszú távú együttműködéssel kecsegtet.
Hasonlóan vonzónak bizonyultak a Cosmed Kft. – PANDY’s névre hallgató – cukoralapú gyantái, ahogyan a Hélia-D Kft. professzionális termékei láttán is látogatók sokasága érdeklődött az együttműködési lehetőségekről. A Hélia-D már a kiállítás ideje alatt is sikeres üzletkötésről számolhatott be.
A nemzeti stand vonzerejét növelték a Quality Healthcare Management Kft. kínálta magyarországi lehetőségek az egészségügyi turizmus területén, valamint a Kaviczky Premium Kft. egyedi megjelenésű és különleges minőségű kozmetikumai.
A nemzeti stand legtöbb kiállítójának sikere termékeik organikus jellegéből adódik. Az organikus, illetve natúrkozmetikumok gyártásában rejlő nemzetközi piaci potenciált cégeink - kellő időben - jól felismerték. "A világ kozmetikai trendjei alapján kijelenthető, hogy a magyar natúrkozmetikumok gyártására ezentúl mint perspektivikus exportágazatra tekinthetünk" - írta a a Nemzeti Külgazdasági Hivatal (HITA) az eseményről szóló közelményében.