Íme, a Facebook inspirálta szemhéjpúder.
Áprilisban meglepetést okozott az Apple által inspirált parfüm, amely még véletlenül sem a gyümölcsre utal, sőt kifejezetten az Apple Macbook Pro notebook-ja inspirálta. A digitális kor illata, az eau de laptop, amelyben érződik a vadiúj, frissen kicsomagolt Apple-termék bódító illata mellett a papír, a tinta és a post-it aromája. A termék sajnos nem kapható a boltokban, így ezzel az illúzióval nem kerülhetünk közelebb az áhított masinához, bár az eredetileg egy művészeti kiállításra készített parfümnek már szponzort is keres az ausztrál Air Aroma művészeti csoport.
Az Yves Saint Laurent legújabb terméke, a Facebook ihlette kompakt szemhéjfesték, ugyancsak keveseknek juthat majd fürdőszoba-polcára. A négy színt, Facebook-hoz illően a kéket, a feketét, a fehéret és a szürkét tartalmazó szemhéjpúdert rajongóknak szánja az Yves Saint Laurent, vagyis csak azok juthatnak hozzá, akik a francia márka Facebook oldalát lájkolták.
Az árnyalatok bár az YSL Rive Gauche csomagjára hajaznak, ügyes marketinggel máris valami különleges született belőle. Az 1650 darab limited editionre jelenleg 350 ezer lájkoló pályázik a Facebookon.
OAN