London közösségi média kampányokkal próbálja enyhíteni a csúcsforgalmat az olimpia idején.
London tömegközlekedési vállalat 1 millióval több utasra számít az olimpia idején, írja a telegraph.co.uk. A rendkívüli időszakban minden ötlet segít, ami enyhíti a forgalomra nehezedő terhet. A nagyobb alkalmazotti létszám mellett az egyik leghatékonyabb megoldásnak az tűnik, ha az utasok alaposabban tervezik útjukat, rugalmasan igazodnak a forgalmi változásokhoz és ezzel közreműködnek a teher egyenletesebb elosztásában.
A szervezők gondoltak a biciklisekre is, a kerékpáros útvonalakra vonatkozó ismereteket is önálló Twitter-csatornán követhetik a közlekedők.
Ezért a TfL (Transport for London) a közösségi médiában igyekszik folyamatos tájékoztatást nyújtani. A különböző közlekedési eszközökhöz és vonalakhoz önállü Twitter csatornák biztosítanak, így azok, akik követik a bejegyzéseket, percről percre követhetik mobiltelefonjukon, hogy milyen alternatív útvonalakat érdemes választaniuk. Az elérhető csatornák listáját megtalálhatják itt.
A www.getaheadofthegames.com és a Spectator Journey Planner honlapokat máris 1,5 millióan használják, főleg az ingázóknak segítenek. A héten a Concentra interaktív grafikával segíti a tájékozódást.