A pop-up store egyre kedveltebb kereskedési forma. Az időszakosan kinyíló butik ötlete a Wampnak is tetszett, a kézműves dizájntermékek vására így újabb módját találta meg a brandépítésnek. Május 18-tól 26-ig nyílik meg a MOM Parkban az ad-hoc üzlet. A kínálatában ott lesz az Anna Zaboeva nevével fémjelzett cipőmárka, a
Pleasmachine, a divattervezők közül a már jól ismert csoport, az
Artista, a
Zagabo, a Gyulai Nati alapította
NATI100%PUREIDEA,
Szerencsés Gabo aktuális kollekciója, a sportos öltözéket kedvelőknek
NON+ ruhái, az
Ille-Olla vadonatúj darabjai, sőt,
Jarolics Judit Two In One kismamaruhái is.
Czok Ildi izgalmas fonal-,
Nyikos Dorottya pedig finoman kidolgozott ezüstékszerekkel készül. Jó néhány táskatervezô is részt vesz a projektben: a
Laoni míves kidolgozású munkákkal,
Lengyel Zsuzsi színpompás modellekkel,
Ducsai Judit remekül variálható praktikus darabokkal,
Juhász Dóra pedig borítéktáskákkal jelentkezik majd.
A váratlanul felbukkanó, majd rövid nyitva tartás után ugyanolyan hirtelen eltűnő boltok ötlete az Egyesült Államokból ered, ahol az ezredfordulón ily módon kínáltak alternatívát a fiatal, feltörekvő designerek alkotásai a luxusáruházak egyenhangulatának. Az újszerű vásárlási formát Európában a Comme des Garcons márka zseniális tervezője, Rei Kawakubo vezette be, aki 2004-ben egy ideiglenes gerillabutikot tervezett Berlin-Mitte negyedében, egy egykori könyvesboltban. A szokatlan üzleti modell azóta számos követőre talált, s ma már rendszeresen nyílnak ilyen jellegű lerakatok, és időről időre más-más helyszínen tűnnek fel a legizgalmasabb tervezők munkái.