Plázs life-style.hu 2011. április. 28. 16:46

Sikeres a luxus: meglepő eredmények a Hugo Boss-nál

Az európai luxuscikkek iránt szinte olthatatlan vágy Ázsiában 46 százalékkal növelte a német társaság forgalmát.

Az európai luxuscikkek iránt szinte olthatatlan vágy Ázsiában 46 százalékkal növelte a német társaság forgalmát. Valamennyi piacot együttvéve 21 százalékos volt a növekedés az előző évhez képet, a teljes árbevétel így 539 millió euró volt a csütörtökön megjelent adatok szerint. Elemzők 531 millióra számítottak.
   
Az adózott nyereség még inkább felülmúlta a várakozásokat, a Reuters elemzői körkérdésének 70,6 millió eurós átlaga helyett 83,5 millió euró lett, 48 százalékkal nőtt 2010 első negyedévéhez képest.
   
A luxusipar legnagyobb szereplője, a Louis Vuitton táskákról is ismert francia LVMH, és a jellegzetes kockás szövetmintájával híressé vált brit Burberry is várakozáson felüli eredményeket ért el az első negyedévben, az egyik fő piacnak számító Japánban történt katasztrófa ellenére.

hvg360 Ligeti Nagy Tamás 2025. január. 05. 19:30

"Nem csak egy eszköz, hanem ügynök" – Harari elmagyarázza, miért veszélyesebb a mesterséges intelligencia az atombombánál is

Miután az ember lassan beletörődik a múlt megváltoztathatatlanságába, és a jelenben nem igazán érzi jól magát, úgy döntött: a jövőt megtartja magának. Yuval Noah Harari izraeli történész új okoskönyvében az információs hálózatok fejlődését vizsgálva arra jut, lehet, hogy az emberiség történetét Valaki Más írja.