Az a tény, hogy ennyire keményvonalas luxusórákat lehet kapni az Andrássy úton, egy kicsiny, de lelkes hazai csapat...
Az a tény, hogy ennyire keményvonalas luxusórákat lehet kapni az Andrássy úton, egy kicsiny, de lelkes hazai csapat munkáját és elhivatottságát dícséri. Az üzletet jegyző három üzletember korábban is Franck Muller rajongó volt, ám amikor belekezdtek a tárgyalásokba, még nem gondolták, mennyire simán fog menni a budapesti üzletnyitásról való egyeztetés a keményfejűségükről ismert svájciakkal.
Ennek eredménye, hogy végül egy magyar tervező, Farkas Zoltán álmodhatta meg az amúgy igazán szépre, egyedire és ízlésesre sikerült 125 négyzetméteres üzletet, amely magának Franck Mullernek is annyira tetszett, hogy felkérte a belsőépítészt a márka monacói kiállítási standjának kialakítására. A régióban egyedülálló monobrand üzlet a 44. a világon, a márka legfőbb piaca pedig az amerikai és az ázsiai kontinens.
Ha többet szeretne tudni a különleges órákat gyártó cégről, illetve a hazai bolt történetéről, akkor a burzsujblog oldalán mindent megtudhat, kattintson!