Marc Jacobs valószínűleg hatalmas rajongója a Mad Men (Reklámőrültek) című amerikai tévésorozatnak vagy pedig...
Marc Jacobs valószínűleg hatalmas rajongója a Mad Men (Reklámőrültek) című amerikai tévésorozatnak vagy pedig befizetett egy időutazásra. Mással nem nagyon tudjuk magyarázni, hogy a Louis Vuitton 2010-es őszi-téli kollekciója miért olyan, mintha egy II. világháború utáni divatlap oldalairól lépett volna le. Vagy mondjuk egyenesen Monsieur Dior tervező asztaláról, a New Look kollekcióból. Persze nem panaszként mondjuk, mert a tavaszi-nyári biciklis nadrágos borzadályhoz képest ez jelentős előrelépés, semmi kifogásunk a hipernőies holmik ellen, csak a fűzőt felejtsük el.
Jacobs ráadásul igen érdekesen válogatta össze a kollekciót bemutató lányokat is. Fekete vagy ázsiai lány ugyan nem jutott be, a márka japán vásárlói nyilván nem olyan fontosak (ha-ha, ez egy vicc volt). Viszont a nyugdíjas modellek szövetségének képviseletében bellibbent rögtön az elején Laetitia Casta. aki nemrég a fél világot lázbahozta kebleivel a César gálán, a végén pedig Elle MacPherson. A kismamák gömbölyded idomainak dicséretét pedig a szokásosnál kerekebb fejű Adriana Lima hirdette, pár hónappal van még csak első gyermeke születése után. Pont mint Alessandra Ambrosio és Karolina Kurkova, bár rajtuk jóval kevésbé látszott. És hogy ha már a bőrszínben nem sikerült változatosságot hozni, legalább a formákban legyen valami érdekesség, feltűnt a tavaszi Vuitton kampányból már ismerős "kövér" szupermodell, Lara Stone, illetve a most éppen szintén zsírosabb változatban létező Catherine McNeil is.