Az American Airlines szóvivője, Andrea Huguely szerint a döntés mögött gazdasági megfontolások állnak.
Az American Airlines szóvivője, Andrea Huguely szerint a döntés mögött gazdasági megfontolások állnak. A takarók továbbra is járnak majd a prémium osztály utasainak minden járaton.
A légitársaság gyapjútakarót és felfújható nyakpárnát kínál a turistaosztály utasainak, akik a nyolcdolláros kiegészítők mellé kapnak egy 10 dollár értékű, a lakberendezési cikkeket árusító Bed, Bath and Beyond amerikai áruházláncban 30 dolláros vásárlásnál beváltható kupont.
A JetBlue és a US Airways légitársaságok hét dollárért kínálják a takaró-párna szettet, illetve utóbbi szemvédővel és füldugókkal is kedveskedik az utasainak ezért az árért.
A légitársaságok 2008 óta folyamatosan új, illetve megemelt díjakat kérnek olyan szolgáltatásaikért, mint a csomagfelvétel vagy az ügynöknél történő jegyvásárlás, hogy ezzel is csökkentsék veszteségeiket.
Az American Airlines anyavállalataként működő AMR Corp. tavaly 1,47 milliárd dollárt bukott az utasforgalom gazdasági recesszió okozta megcsappanása miatt.
MTI