Plázs travelline.hu 2008. szeptember. 08. 16:17

Milyen legyen egy jó szálloda?

A válaszadók 92%-a nyilatkozott úgy, hogy egy éven belül biztosan tartózkodik...

A válaszadók 92%-a nyilatkozott úgy, hogy egy éven belül biztosan tartózkodik majd hotelben vagy egyszerűbb szálláshelyen (Bad and Breakfast - B&B), 19%-uk több mint tízszer, 45%-uk pedig 2-4 alkalommal tervez megszállni majd vendéglátóhelyeken.

A tanulmány fobb megállapításai arra nézve, mitől jó, illetve mitől rossz egy vendéglátóhely.
A jó hotel: a felmérésben részt vevők 30%-a szerint a helyszín a legfontosabb, 29% a kényelmes ágyakat, 24% pedig a szálloda személyzetét és a szolgáltatásokat említette az első helyen. A "mitől kényelmes egy ágy?" kérdésre 64% a matracot, 11% az ágyneműt, egy másik 11% pedig a párnát nevezte meg.
A rossz hotel: 54% a nem kellően tiszta szobát, 14% a zajos szállodai vendégeket, 11% pedig a gyenge hotelszervizt említette elsőként.

Az utazók 68%-a piszkosnak találta a szállodai szőnyeget, 64% találkozott muködésképtelen berendezéssel, 59%-nak pedig várakoznia kellett a check-in után, mivel szobája még nem állt rendelkezésre. Az utazók 38%-a szerint a szállodák legpiszkosabb része a szőnyeg, 37%-uk az ágytakaróra, 11%-uk a tv távirányítójára, másik 11%-uk pedig a fürdőszobára mondta ugyanezt.

Turizmus Panoráma