2004. július. 19. 15:54 hvg.hu Utolsó frissítés: 2004. november. 22. 12:00 non-base

A Real vezetése szerint kifizetődő a gigasztárok szerződtetése

A Real Madrid szerint a "galaktikusok" (Luis Figo, Zinedine Zidane, Ronaldo, David Beckham) szerződtetése ugrásszerűen növelte a reklámbevételeket. A futballistákhoz köthető bevétel 138 millió euró lesz, s ezzel a szakosztály megelőzi a listavezető Manchester Unitedet.

A Real Madrid múlt vasárnap újraválasztott elnöke, Florentino Perez szerint már az idei adatok arról fognak tanúskodni, hogy a Real Madrid sportmarketingje a legsikeresebb. „A manchesteriek kiváló stratégiájuk révén nemrég még jóval a többiek előtt jártak, mostanra viszont elfogyott az előnyük. Ebben a tekintetben mára már a Real Madriddal nem veheti fel a versenyt senki. Nemcsak a futballban, a sport egészét figyelembe véve mi kerültünk az első helyre” - szögezte le Perez az Expansion című spanyol üzleti napilapnak adott nyilatkozatában. Szerinte az erre az évre várt 138 milliós futballhaszon számszerűleg megegyezik a négy évvel korábbi adattal, csak akkor az a klub össznyeresége volt.



Perez azt is elárulta - bár ezzel nagy meglepetéssel nem szolgált -, hogy a "galaktikusok" (Luis Figo, Zinedine Zidane, Ronaldo, David Beckham) szerződtetése ugrásszerűen növelte a reklámbevételeket.



Az elnök bevásárlását nagyban megkönnyítette, hogy a madridi önkormányzat három évvel ezelőtt 480 millió eurót fizetett a klub belvárosi edzőkomplexumáért. Spanyol lapértesülések szerint az akkori megállapodás révén a Real Madrid ki tudta egyenlíteni 270 milliós adósságát, a többit pedig sztárjátékosok megszerzésére költötte. A kormány és az Európai Bizottság márciusban vizsgálatot indított az eladás ügyében, azt gyanítva, hogy Madrid túl sokat fizetett, így bújtatott támogatást nyújtott az egyesületnek. (MTI)
hvg360 Balla István - Nemes Nikolett 2025. január. 12. 19:30

„Nem szólhat minden videó az orális nyalókendőről” – interjú a Nődokikkal, a TikTok orvos sztárjaival

Elsősorban orvosnak tartják magukat, de szabadidejükben tulajdonképpen megújították a tudományos ismeretterjesztést, amikor pár perces TikTok-videókban magyaráznak el bonyolult nőgyógyászati témákat. A „Nődokikat”, azaz Baradács Istvánt, Czébely-Lénárt Andrást és Csirzó Ádámot kérdeztük a videókról, a tabukról és az orális nyalókendőről.