Napi merítés hvg.hu 2011. október. 09. 12:58

A sörfogyasztók dönthettek egy sör nevéről

Különleges lépésre szánta el magát egy litván sörgyártó cég, az Utenos. Legújabb termékük piacbevezetésére egy olyan közösségi kampányt indítottak, melyben maguk a fogyasztók dönthettek az ital nevéről - olvasható a Serteprte blogon.

A különleges alapanyagokból készült sör – a kreatív koncepció szerint – annyira finomra sikerült, hogy még a marketingesek szava is elállt, s ezért nem tudtak neki nevet adni. A márka ezért a reklámfilmekben és egyéb nyomtatott anyagokon üres címkével jelenítette meg a terméket, melyre a vásárlók bármit ráírhattak. Az Utenos a weboldalán ezzel egy időben egy online szavazást is indított, ahol a netezők névjavaslatokat tehettek. A legtöbb voksot kapó név pedig nyert. Köszönhetően Rebecca Black - Friday című nótájának, az azt körülvevő őrületes hype-nak és egy csapat trollnak, a legtöbb szavazatot a "Friday" név kapta - írja a blogger. A teljes bejegyzésért látogasson el a Serteprte blogra.