Különleges lépésre szánta el magát egy litván sörgyártó cég, az Utenos. Legújabb termékük piacbevezetésére egy olyan közösségi kampányt indítottak, melyben maguk a fogyasztók dönthettek az ital nevéről - olvasható a Serteprte blogon.
A különleges alapanyagokból készült sör – a kreatív koncepció szerint – annyira finomra sikerült, hogy még a marketingesek szava is elállt, s ezért nem tudtak neki nevet adni. A márka ezért a reklámfilmekben és egyéb nyomtatott anyagokon üres címkével jelenítette meg a terméket, melyre a vásárlók bármit ráírhattak. Az Utenos a weboldalán ezzel egy időben egy online szavazást is indított, ahol a netezők névjavaslatokat tehettek. A legtöbb voksot kapó név pedig nyert. Köszönhetően Rebecca Black - Friday című nótájának, az azt körülvevő őrületes hype-nak és egy csapat trollnak, a legtöbb szavazatot a "Friday" név kapta - írja a blogger. A teljes bejegyzésért látogasson el a Serteprte blogra.
Gasztro
hvg.hu
2011. május. 24. 15:29
A cseheknek is van Oktoberfestjük
Napi merítés
hvg.hu
2011. augusztus. 06. 11:02
Így készül a sör
Gasztro
hvg.hu
2011. szeptember. 27. 12:23
Hogyan is kell meginni egy korsó sört?
Gasztro
hvg.hu
2011. augusztus. 04. 10:22
Nem csak az öndicséret büdös
Gasztro
hvg.hu
2011. szeptember. 07. 20:40