Valamit tennie kellett az iWiW-nek, ez kétségtelen. Olyan mértékben húz el mellette a Facebook és a piac, hogy azt nem volt szabad szó nélkül hagyni. Nos, az iWiW egy olyan 10 hetes játékra invitál bennünket, ahol nem kell semmi mást tennünk, mint használni az iWiW-et.
Az első reakciók a játékra elég vegyesek: egyesek azt mondják, hogy ez mutatja az iWiW abszolút végét, mások szerint végre történt valami. Az Online marketing blog szerkesztője az utóbbi mellett van: sokan egész egyszerűen azért nem használják a fenti funkciókat, mert vagy nem ismerik, vagy érdektelenné vált számukra a konkurens Facebook miatt. De talán ha kipróbálja, megváltozik a véleménye. Ez a játék ugyanis két dolgot tud csinálni, ha tényleg működik: kipróbálásra ösztönöz, és megadja azt a kellően magas aktív felhasználói számot, ami ahhoz kell, hogy az iWiW jól működjön - írja az Online marketing blog szerkesztője.