Itthon még kérdés, hogyan lehet üzletet csinálni a Foursquare-ből, de nyugaton már nagy vállalatok vetik be a helymeghatározó szolgáltatást a népszerűsítésükhöz - olvasható a socialtimes.hu oldal friss bejegyzésében.
Itthon még csak gyerekcipőben jár az, hogy hogyan lehet egy foursquare-es becsekkolásból üzletet csinálni. Magyarországon is volt rá példa, hogy ilyen kezdeményezést indítottak, például a Ludwig Múzeum egy időszakra ingyen belépővel jutalmazta a múzeumot tartózkodási helyként megjelölő felhasználókat. Amerikában ennél már jóval nagyobb volumenű kampányokhoz és rendezvényekhez is használják a Foursquare-t. Holnap kezdődik New York-ban egy autó show, ahol a Mercedes-Benz kedvezményt kínál a helymeghatározó szolgáltatás felhasználóinak és egyben a leendő vásárlóinak. Kíváncsi a kedvezmény mértékére? Látogasson el a socialtimes.hu oldalra.
Tech
Hajdók Dávid
2011. április. 19. 16:00
Közösségi spórolás: kuponszezon a weben
Napi merítés
hvg.hu
2011. április. 18. 19:36
Fantasztikus street artok
Napi merítés
hvg.hu
2011. március. 25. 15:33
A Google online magazint indított
Tech
hvg.hu
2010. november. 30. 16:43
Holnap bevörösödik a térkép
Napi merítés
hvg.hu
2011. március. 29. 17:25
Dokumentumfilm a Facebook főhadiszállásáról
Tech
hvg.hu
2011. április. 19. 08:09
Veszély a neten: a fiatalok negyedének nyilvános a közösségi profilja
Napi merítés
hvg.hu
2011. április. 20. 12:15