A Google minden nagyobb felhajtás nélkül indította el új online - és a partnerek számára print - magazinját, a negyedévente megjelenő Think Quarterlyt - olvasahtó a Socialtimes.hu oldalon.
Az első, 68 oldalas számot az adatok világának szentelte a Google. A Think Quarterly nem egy könnyed olvasmány, ám lenyűgözően látványosra sikerült. A cikkek nagyobb része üzleti és techonlógiai témájú, illetve a keresőóriás vezetőivel, vagy nagy vállalatok (például Vodafone UK) szakértőivel készített interjúk. A Google-nek sikerült olyan nagy neveket megnyernie a projekthez, mint Simon Rogers-t, a The Guardian Datablogjának szerkesztőjét vagy Ulrike Reinhardot, WE Magazine szerkesztőjét. Olyannyira nem verték nagy dobra a megjelenést, hogy a hivatalos blogjukban még nem számoltak be az indulásról. Kíváncsi a magazinra? Lapozzon bele a Socialtimes.hu oldalon.
Tech
hvg.hu
2011. március. 24. 07:25
A magyar származású Houdini előtt tiszteleg a Google
Napi merítés
hvg.hu
2011. március. 22. 17:04
A Google dolgozói tölthetik először vezeték nélkül elektromos autóikat
Tech
MTI
2011. március. 23. 21:14
Bíróság vétózta meg a Google és a könyvkiadók 125 millió dolláros egyezségét
Világ
MTI
2011. március. 19. 11:55
A YouTube is segít az eltűntek keresésében Japánban
Tech
Hajdók Dávid
2011. március. 16. 12:07