Nyereségessé tették a keresőmegállapodások a Twittert
A Webisztán blog úgy tudja, a nagy webkeresőkkel kötött megállapodások már idén nyereségessé tették a Twittert.
A Google-lel kötött szerződés 15, a microsoftos pedig 10 millió dollárt hozott a konyhára - írja a blogger, megjegyezve, hogy a mikroblogging szolgáltatás működési költsége körülbelül 20-25 millió dollár körül van évente. A Webisztán szerint jó hír, hogy a Twitter a két megállapodással jelentős bevételre tudott szert tenni, ugyanakkor jövőre tovább kell dolgozniuk az üzleti modellen ahhoz, hogy 2010 végére már valóban egy konszolidált cég benyomását keltsék - írja aktuális bejegyzésében. A Hírbehozó szerint a cég jól taktikázott, amikor a Twitter első éveiben a növekedésre, és nem a profitra koncentráltak az alapítók - olvasható a blogon. Ha kíváncsi a teljes cikkre, kattintson!