Ósdi RTL-szájt és U.P.
Médiabloggerünk heti termését olvashatják.
Pörögnek a politikai blogok (Amerikában)
„A képviselőjelöltek blogjainak szaporodása láttán az első reakcióm az volt, hogy lám, a politikusok végre megértették, milyen hatásos eszköz lehet a blog a választók közvetlen, a média-szűrőt megkerülő elérésében. Aztán amikor közelebbről megnéztem ezeket a blogokat láttam, hogy többségük a már jól ismert kampányanyagokat, sajtóközleményeket nyomja” - írja Erin Teeling.
RTL Klub 0.2
A mostani, kétségbeejtően elavult szerkezetű és megjelenésű webhelyen ott vannak az elmúlt évek aktuális divatjainak lenyomatai. Vásárlás (nem működik) sztárblog (elhalt), chat (nem muködik), társkeresés (átpasszolva a Randivonalnak), fórum (ez működik, de hát fórum mindenhol van), szakértők (valójában nem interaktív). Sehol egy friss, önálló kezdeményezés.
Google hirdetések a nyomtatott lapokban?
A Nytimes.com hosszabb cikkben számol be arról a kísérletről, amit mostanában indít a Google. Ennek lényege, hogy egyes nyomtatott lapok szabad helyeire is licitálhatnak az AdWords rendszerben hirdetők.
Uj Péter és a Hajóvonták
Egyre inkább az a meggyozodésem kezd kialakulni, hogy beszámolók sokkal élvezetesebbek, mint maguk az események, amikről ezek a beszámolók készülnek. Most ugyanígy örülhetek, hogy Györe Gabriella rendkívül érzékletes beszámolóban foglalja össze Uj Péter (média-fenegyerek & Index foszerkesztő) a Hajóvonták beszélgetéssorozatban való fellépését.
Netnaplók
Először azt hittem, hogy titkos irodalmi blogbunkerre találtam. Miközben néhány bátor író kinn vitézkedik a szabad blogtérben, több tucatnyi irodalmár itt, a kívülállóktól védett Litera.hu-n blogol. Aztán gyanús lett, hogy túl sok a megszakadt napló.