2006. november. 08. 19:55 hvg.hu Utolsó frissítés: 2006. november. 08. 19:35 Média

Ósdi RTL-szájt és U.P.

Médiabloggerünk heti termését olvashatják.

Pörögnek a politikai blogok (Amerikában)

„A képviselőjelöltek blogjainak szaporodása láttán az első reakcióm az volt, hogy lám, a politikusok végre megértették, milyen  hatásos eszköz lehet a blog a választók közvetlen, a média-szűrőt megkerülő elérésében. Aztán amikor közelebbről megnéztem ezeket a blogokat láttam, hogy többségük a már jól ismert kampányanyagokat, sajtóközleményeket nyomja” - írja Erin Teeling.

RTL Klub 0.2

A mostani, kétségbeejtően elavult szerkezetű és megjelenésű webhelyen ott vannak az elmúlt évek aktuális divatjainak lenyomatai. Vásárlás (nem működik) sztárblog (elhalt), chat (nem muködik), társkeresés (átpasszolva a Randivonalnak), fórum (ez működik, de hát fórum mindenhol van), szakértők (valójában nem interaktív). Sehol egy friss, önálló kezdeményezés.

Google hirdetések a nyomtatott lapokban?

A Nytimes.com hosszabb cikkben számol be arról a kísérletről, amit mostanában indít a Google. Ennek lényege, hogy egyes  nyomtatott lapok szabad helyeire is licitálhatnak az AdWords rendszerben hirdetők.

Uj Péter és a Hajóvonták

Egyre inkább az a meggyozodésem kezd kialakulni, hogy beszámolók sokkal élvezetesebbek, mint maguk az események, amikről ezek a beszámolók készülnek. Most ugyanígy örülhetek, hogy Györe Gabriella rendkívül érzékletes beszámolóban foglalja össze   Uj Péter (média-fenegyerek & Index foszerkesztő) a Hajóvonták beszélgetéssorozatban való fellépését.

Netnaplók

Először azt hittem, hogy titkos irodalmi blogbunkerre találtam. Miközben néhány bátor író kinn vitézkedik a szabad blogtérben, több tucatnyi irodalmár itt, a kívülállóktól védett Litera.hu-n blogol. Aztán gyanús lett, hogy túl sok a megszakadt napló.