Mit tegyen a média a "kontrollálatlan tartalommal"?
Médiabloggerünk e témákat boncolgatta az elmúlt egy hét során.
Mit tegyen a média a „kontrollálatlan tartalommal”?
Kevés olyan mainstream tartalomszolgáltató akad, amelyik képes lenne kreatív módon felhasználni, továbbfejleszteni, saját anyagaival integrálni a weben talált (ingyenes) tartalmakat.
A Washingtonpost.com megosztaná...
A programba jelentkező blogok felkerülnek a WP.com címoldalán (havi 8 millió látogató!) egy külön dobozkába, a WP hirdetési csapata pedig a blog profiljába vágó reklámokat szerez. A blogger meg csak élvezheti a megnövekedett forgalmat / figyelmet és gyűjtögetheti a reklámokból befolyó dollárokat.
A webes tartalomszolgáltatók nem elég hitelesek
Úgy tippelem, nálunk a blogoszféra hitelessége az énblogok túlsúlya és megfelelő ismertség hiánya miatt ilyen összehasonlító vizsgálatban még nem lenne mérhető.
Úgy gondolom, örök hálával tartozhat a Népszabadság korábbi és jelenlegi tulajdonosának az Index, amiért az helyzeti előnyét ki nem használva, önként lemondott a vezető hírportál működtetésének jogáról.