2006. május. 03. 14:52 MTI Utolsó frissítés: 2006. május. 03. 15:04 Média

Keresik a valaha volt legjobb magyar slágert

Az Álomsláger című beszavazós játék célja, hogy megtalálja a valaha is volt legnépszerűbb magyar slágert - írja sajtóközleményében az Origó hírportál, amely a Sláger Rádióval közösen hirdette meg többfordulós szavazását.

Az álomslágert április végétől lehet megszavazni az alomslager.origo.hu oldalon. Az első körben a weboldalon megjelölt 400 sláger mellé további száz javaslatot várnak a szervezők a játékra jelentkezőktől - áll a játék szervezőinek sajtóközleményében. A kialakult ötszázas listából több fordulón keresztül már csak kiszavazni lehet, hogy szeptemberre megtudjuk: melyik az abszolút álomsláger.

„Elhatároztuk – a Sláger Rádióval közösen -, hogy megkeressük minden idők kedvenc magyar slágerét, az álomslágert. Se többet, se kevesebbet nem tűztünk ki célul, a kedvencet akarjuk. Nem megyünk bele homályos minőségi elvárásokba, nem akarjuk sem a szakma, sem nemzetünk nagyjai véleményét – bár egy-egy szavazat erejéig persze ők is beszállhatnak” – írják közleményükben a szervezők.

A versenyben csak magyar szerzők, magyar szövegírók és magyar előadók dalai indulhatnak, mely lehet műdal, népdal, pop, rock vagy csikidam, minden, amit az utcán vagy zuhany alatt dúdolni szoktunk.

A többfordulós versenyben először a megadott 400-as listához lehet további javaslatokat küldeni, majd megindul a lázas kiszavazás. A második fordulóban ötszázból csak hatvan maradhat, a harmadikban már csak tíz, míg a negyedik fordulóban eldől, melyik dal minden idők kedvenc magyar slágere 2006-ban s az is kiderül, hogy a regisztrált játékosok közül ki nyer a számos, értékes ajándék közül valamit.

hvg360 Nemes Nikolett 2025. január. 15. 14:45

Technostressz, kiégés, home office – áldjuk vagy átkozzuk a Covidot azért, amivé a munkahelyek váltak?

Az öt éve kitört járvány társadalmi, gazdasági hatásai jóval távolabb mutatnak, mint gondoltuk. A HVG új sorozatában ezt járjuk körbe különböző aspektusokból; ebben a cikkünkben arról lesz szó, hogy miként zajlott a kényszerűnek tűnő digitális átalakulás, amely nemcsak a munkaerőpiacra, a cégekre volt súlyos hatással, hanem a mentális állapotunkra is. Miért nem teljesen egyértelmű még ma sem a home office megítélése, hogyan változtak meg az elvárt vezetői és munkavállalói kompetenciák, és mi az a VUCA/BANI-világ, amelyben élünk? Szakértőket kérdeztünk.