2005. július. 18. 15:30 Utolsó frissítés: 2005. július. 18. 15:33 Média

Felháborodást keltett a Ryanair reklámja

Több mint százan tettek panaszt a Ryanair fapados légitársaság London fights back című kampánya miatt, amely a londoni robbantások után egy héttel indult a szigetországban.

A londoni terrortámadásra reflektálva új sajtókampánnyal rukkolt elő a Ryanair a Daily Delegraph és az Independent újságokban - írja a mediaguardian.co.uk hírére hivatkozva a kreativ.hu.

A Ryanair reklámja
© ryanair.com














A hirdetésen a győzelem jelét mutató Winston Churchill látható, aki a képregényekből ismert buborékban üzen a londoniaknak.

A brit önszabályzó testülethez forduló panaszosok durvának találják a légitársaság sajtóhirdetését, szerintük érzéketlenség a tragédia után egy héttel ilyen kreatívanyaggal előrukkolni.

Bár a Ryanairhez nem érkezett bejelentés a hirdetéssel kapcsolatban, a társaságot meglepte a londoniak reakciója, és nem kért elnézést a kampányért.

Peter Sherrard, a légitársaság kommunikációs vezetője szerint a hirdetés egy érzékeny időben fontos üzenetet hordoz, ugyanis a brit turizmust nagyon rosszul érinti a nemrég történt terrortámadás, és a belföldi turizmus működéséhez ilyen erős üzenetre van szükség.