Sörreklám kavart botrányt Venezuelában
Egy sörreklám miatt tiltakoznak a venezuelai jogvédő szervezetek, amelyek nőgyűlölőnek tartják egy vállalat marketingfogását - írja a United Press Internationalre hivatkozva az M&C News és az MTI.
A Regional Beer által forgalmazott sör reklámja a feleség és barátnő között a különbséget a súlyukban véli felfedezni, amely szerintük mintegy harminc kiló. A venezuelai nőszervezeteket felháborította a reklám, amelyet "nőgyűlölőnek" tartanak és bocsánatkérést követelnek a cégtől.
A vállalat szóvivője útján közölte, mindaddig nem hajlandó a bocsánatkérésre, míg erre bíróság nem kötelezi. Bűneiket tetézendő a cég egyik vezetője kijelentette, hogy a nőszervezeteket vélhetően olyan súlyos, sőt túlsúlyos hölgyek irányítják, kik a kelleténél minimum 30 kilóval nyomnak többet.