Magához tér a német nyomtatott sajtó
A német lapkiadók szövetsége szerint a 2004-es év a lapok, több mint másfélezer, együttes üzleti forgalmában 1 százalékos növekedést hozott. Ez az első fejlődés 2000 óta.
A rádióknak jobban megy |
Az idei év nagyobb fejlődést sejtet, igaz, nem a lapoknál: a németországi hirdetési bevételek az első fél évben 3,6 százalékkal nőttek. A növekedés azonban elsősorban a rádióknak kedvezett, az ő hirdetési bevételük tavalyhoz képest ötödével nőtt. |
Az újságok hirdetési bevétele - a kiadói szövetség az április végi helyzetet ismeri még csak - mindössze 0,3 százalékos fejlődést mutat. A német médiaszektor nagyágyúja, az Axel Springer kiadó szerint meglehetősen óvatosan szabad csak fordulatról beszélni. A német újságok nyomott példányszáma ugyanis tavalyhoz képest 3,3 százalékkal csökkent.
Média
MTI
2005. június. 01. 19:06
MÚOSZ: az ORTT panaszbizottsága sajtószabadságot sértett
Itthon
MTI
2005. május. 13. 18:31
ÉS-sajtóper: voltak informális taggyűlések
Média
2005. július. 06. 19:21