2005. június. 29. 09:13 Utolsó frissítés: 2005. június. 29. 09:32 Média

Sikeres volt a Tévémaci visszatérése

Több nézőt vonz a fiatal korosztályokból az MTV új, hétköznap délelőtti programja, mint a két kereskedelmi csatorna műsora. A TV2 és az RTL Klub egyperces átlagnézettsége, valamint közönségaránya 9 és 12 óra között alacsonyabb volt, mint az MTV-s műsoroké.

A köztévé megduplázta közönségarányát ebben az időszakban: a 2005. májusi 8-9 százalékról ez a szám 2005. júniusban 16 százalékra emelkedett - írja a Világgazdaság. A „kamaszhíradóval” jelentkező délutáni 12+ is jól megy. A júniusban eddig sugárzott adások a megcélzott korcsoport 12,2 százalékát tudták a képernyő elé ültetni - tette hozzá a lap.

Igazi sikertörténet az Esti mese visszatérése is. Mióta megint van Tévémaci, az adott idősávban tv-t néző gyerekek közel ötöde ült az MTV képernyője elé - írja a lap.

Itthon Lengyel Tibor 2025. január. 08. 15:15

Orbán indiai csodadoktor kalauzánál 2 millió is lehet egy tisztítókúra, mégis milliárdos veszteséget halmozott fel a cége

Az ájurvédikus gyógyító, Krishna Kumar Gattyán Györggyel közös életmódcége masszázst, gyógyteát és tisztítókúrát árul, de kezdettől fogva veszteséges. Kumar saját cége még inkább: milliárdos mínuszt görget maga előtt, igaz, nemrég ezt a lyukat betömte. Gattyán a veszteségek ellenére megtartja a tulajdonrészét, és az is kiderült, miért éppen Kumarral állt össze.