Nemzetközi Canon-tendert nyert a Republic of Art
A Republic of Art Advertising&Branding (RoA) nyerte meg a Canon fotó-videó üzletág regionális kampányai gondozására kiírt tenderét.
A kreatív egyes elemeivel Magyarországon kívül Lengyelországban, Csehországban, Szlovákiában, Szlovéniában, Horvátországban és Törökországban találkozhatunk. A RoA első Canon kampányának, a Canon Ixus digitalis fényképezőgép almárkájának kreatív anyagai (sajtóhirdetés, wobbler, A/2 plakát, pop up, banner) április-május hónapban láthatóak a sajtóban, illetve a forgalmazóknál.
A kampány marketingcélja, hogy a vállalat a digitális fényképező-piacon vezető pozíciót érjen el, s növelje eladásait. A kommunikációs cél pedig az Ixus fényképezőgép család design-os külsejének és lokális menürendszerének kommunikálása. A kampány szlogenje: “Vonzó test magyartudással.”