2005. május. 19. 14:13 hvg.hu Utolsó frissítés: 2005. május. 19. 15:18 Média

Nemzetközi Canon-tendert nyert a Republic of Art

A Republic of Art Advertising&Branding (RoA) nyerte meg a Canon fotó-videó üzletág regionális kampányai gondozására kiírt tenderét.

A kreatív egyes elemeivel Magyarországon kívül Lengyelországban, Csehországban, Szlovákiában, Szlovéniában, Horvátországban és Törökországban találkozhatunk. A RoA első Canon kampányának, a Canon Ixus digitalis fényképezőgép almárkájának kreatív anyagai (sajtóhirdetés, wobbler, A/2 plakát, pop up, banner) április-május hónapban láthatóak a sajtóban, illetve a forgalmazóknál.

A kampány marketingcélja, hogy a vállalat a digitális fényképező-piacon vezető pozíciót érjen el, s növelje eladásait. A kommunikációs cél pedig az Ixus fényképezőgép család design-os külsejének és lokális menürendszerének kommunikálása. A kampány szlogenje: “Vonzó test magyartudással.”

hvg360 Pálúr Krisztina 2025. január. 03. 19:45

„Szüleink és nagyszüleink rutinszerűen spóroltak” – de lehet-e egyszerre takarékoskodni és egészségesen étkezni?

Érezhetően tovább drágultak az élelmiszerek, sokaknak kell még szorosabbra húzni a nadrágszíjat, és ez nem kellemes érzés. Balázs Barbara újságíró és takarékos gasztroblogger könyve útmutató ahhoz, hogyan lehet a házikoszttal takarékoskodni, milyen a mértékletes konyha, és hogyan győzhetjük le a kisebbségi komplexusainkat, ha főzésről van szó. <strong>Mit érdemes megtartani a régi idők szokásaiból</strong>, és hogyan spóroljanak, akik speciális diétára szorulnak?