2005. május. 13. 14:15 MTI Utolsó frissítés: 2005. május. 13. 15:02 Média

Cseh médiacég célzott reklámmal a magyar netpiacon

Az interneten megjelenő célzott szöveges hirdetés közvetítéssel foglalkozó, Etarget Kft. az idén 80 millió, jövőre 180 millió forint árbevételt tervez - mondta Miklós Péter területi menedzser, sajtótájékoztatón, pénteken, Budapesten.

A 2004. szeptemberében alakult kft. 90 százalékban cseh, 10 százalékban szlovák tulajdonban van. A tulajdonos prágai székhelyű társaság 2002-ben alakult, 3 partner portállal, 2004-ben már 113 partner portállal rendelkezik, cég 3.500 aktív hirdetőjük van. "A magyar piac e forgalom mintegy 10 százalékát teszi ki. Az Etarget rendszer alapját képező szoftver kétéves fejlesztés, és mintegy 50 millió forintnyi befektetés eredménye" - emelte ki Miklós Péter.
 
Szolgáltatásuk lényege, hogy a hirdetők a cég honlapján történő regisztráció után kulcsszavakat adhatnak meg, és a neten a kereső programokban e szóra keresőket a program a hirdető portáljára irányítja. Peter Vidovic a cseh anyacég vezérigazgatója közölte: intenzív piaci terjeszkedési stratégiájuk része további piacvezető portálok bevonása az Etarget portfoliójába, így hirdetőik üzenete még szélesebb kör számára válik elérhetővé.

hvg360 Tiszai Balázs 2025. január. 06. 09:30

MVM-terjeszkedés Romániában: a helyiek szerint Orbán most tolja be az országba Putyin trójai falovát

A magyar állami energiacég kivásárolja a német E.On-t Románia második legnagyobb gázcégéből. A helyi félelmek szerint, ha az üzlet lezárul, az MVM orosz gázzal fogja ellátni az ország háztartásainak csaknem felét, és ezzel nagyban erősödik Moszkva befolyása Bukarestben. A tranzakció 2025 első felében zárulhat, de még elkaszálhatják. Ennek az esélyét erősítheti az a sürgősségi rendelet, mellyel a román kormány megakadályozhatja a stratégiai fontosságú vállalatok “ellenséges” átvételét.