Jimmy nyerte a bokszrangadót
Az összlakosság körében a tíz legnépszerűbb, a 18-49-es korosztály esetében a tizenkilenc legnézettebb műsort az RTL Klub adta az elmúlt héten. A TV2 ökölvívó gálája és híradója azonban legyőzte a konkurencia hasonló műsorait. A közszolgálati televízió arzenálja Jimmyből és Lajcsiból állt.
Meggyőző fölénnyel zárta az 51. hét nézettségi versenyét az RTL Klub: az AGB Hungary Kft. televíziós közönségmérésének adatai alapján fő műsoridőben a csatorna egy műsorpercére eső nézőarány a legszignifikánsabb, 18-49 év közötti célcsoport esetében 36,5, vagyis tíz százalékponttal magasabb volt, mint a konkurens kereskedelmi csatornáé.
Az elmúlt hét hétfőjén sugárzott Vágó István Legyen Ön is milliomos!-a és a Barátok közt azt egész hét legnézettebb adásai voltak, előbbit 2 millió 300 ezer, utóbbit 2,16 millió magyar néző követte, de jól szerepelt a csatornán a Pánikjárat című film is, amelyet a 18-49-esek közül 757 ezren láttak. A szappanopera és a kvízműsor a hét további napjain is vezette a toplistát. Kedden a TV2-n a Tények tudta 1,4 milliós közönségével megközelíteni a listavezetőket, A nagy alakítás pedig a keresőképesebb közönségben szerzett hatszázezer hívet magának. A Megasztár egyhetes szünete a nézettségi mutatókon is meglátszott, bár a helyére rendelt Columbo krimi-epizód sem szerepelt rosszul: 1,42 milliós közönségével a Barátok közt-öt nem, az azt követő tévéfilmet viszont már megelőzte. A csütörtök Fárby Sándoré volt, csaknem kétmillióan látták az Esti Showdert, s - meglepetésre – egymilliónál is több nézőt vonzott a köztelevízión vetített Zsaruvér és Csigavér című tévéfilm. A Bujtor István főszereplésével készült magyar sorozat következő epizódja pénteken aratott, az eredmény egymillió néző, köztük 433 ezer 18-49-es korosztályú.
Az igazi összecsapást a szombati nap hozta, amikor az RTL Klubon fellépő Kótai Mihályt és a TV2-n öklöző Nagy „Csonttörő” Jánost a teljes nézőtábort tekintve beelőzte az MTV-n sugárzott Zámbó Jimmy emlékműsor, s ezt még a fiatal korosztályon belül is többen nézték, mint az RTL sportműsorát. Vasárnap a Napló szerepelt legjobban, a TV2 magazinját 1,9 millióan nézték, de nem maradt el tőle sokkal a vele azonos időben az RTL-en kezdődő Harry Potter és a bölcsek köve.