Majdnem kétszer annyi nyereséget produkált a streamingszolgáltató, mint amennyire a befektetők előzetesen számítottak. Néhány hónap alatt egy svájcnyi ember iratkozott fel a Netflixre.
A júniusig tartó második negyedévben kiemelkedően jól teljesített a Netflix: a streamingóriás közlése szerint három hónap alatt több mint 8 millióval bővült az előfizetőinek száma (összehasonlításképp: Svájc teljes lakossága a hivatalos adatok szerint jelenleg 8,7 millió főből áll). Leginkább a Netflix két sikersorozata tejelt jól: a könnyen emészthető A Bridgerton család 3. évada és a könnyen emészthetőségtől távol álló zaklatástörténet, a Szarvasbébi.
Állítólag főként a két sorozatnak köszönhető, hogy a befektetők várakozásait felülmúlta a szolgáltató, és dupla annyi nyereséget könyvelhetett el, mint amennyire számítottak. Ezzel a Netflix szerint megerősítést nyert, hogy a jelszómegosztás szigorítása hosszú távon eredményes taktikának bizonyul, noha arra számítanak, hogy a feliratkozók számának növekedése a következő hónapokban lassulni fog.
A Netflix szerint az elmúlt negyedévben elért nyereségnek köszönhetően az előfizetőinek a száma mostanra meghaladta a 277 milliót világszerte, de a becsléseik szerint több mint 600 millió ember nézheti a Netflixet, ha belekalkuláljuk azt is, hogy egy háztartásban több ember él, vagyis egy előfizetéshez többen csatlakoznak.
A Netflix tervezi, hogy más terület bevonásával szélesíti majd a kínálatát: a sport, az élő események közvetítése és a gaming is megjelenhet idővel a streamingszolgáltató felületein (hasonló folyamat zajlott le az utóbbi időben az HBO Maxon is). A tervek között szerepel például egy többjátékos videojáték bevezetése is, amely a Squid Game című disztopikus sorozat új évadának megjelenéséhez kapcsolódna az idén.