Jelen állás szerint a Barbie a jegybevételek alapján olyan jelentősen lekörözte az Oppenheimert, hogy ezt már Christopher Nolan rendezésének nem lesz könnyű behozni.
A legfrissebb adatok szerint globálisan Greta Gerwig filmje, a Barbie 900 millió dolláros jegybevételt generált eddig, az ugyanakkor debütált Oppenheimer pedig „csak" 500 millió dollárt hozott össze a jegypénztáraknál világszerte. Az amerikai mozikban is hasonlóak az arányok: a rózsaszín babavilágban játszódó, ironikus film összesen 400 millió dollárt produkált belföldön, Christopher Nolan az atombomba feltalálásáról szóló alkotása pedig fele ennyit. Az eredmény annyiban nem meglepő, hogy az előbbi film már a nyitóhétvégén is több nézőt vonzott a mozikba, mint az utóbbi produkció.
A Barbie ráadásul minden valószínűség szerint vasárnapig belép a milliárdos bevételt szerző filmek klubjába (a Titanic, a Bosszúállók-filmek, a Skyfall, a Jurassic Park, a Joker társaságába), ahova egyéni női rendező filmje eddig még nem tette be a lábát.
A Barbie és az Oppenheimer a nyár két legjobban várt blockbustere volt, amelyek ugyan stílusban, hangulatban tökéletes ellentétei egymásnak, de egy időben mutatták be ezeket, ezért a közönség a két produkciót már csak Barbenheimer néven emlegeti. Ráadásul két remek filmről van szó: Nolan gyomortájékon találja a nézőt a produkciójával, Gerwig Barbie-ja pedig a látszat ellenére egy nagyon okosan felépített film, amiből már most hosszan idézgetnek az emberek.