A dal egy szerelmi csalódás meséjeként indult huszonkét évvel ezelőtt – és egy 21. századi Seherezádé történet újabb fejezeteként érkezett meg, politikai áthallásokkal, 2021-be.
1986-ban, a Sziámi-Sziámi zenekarból kivált Bárdos Deák Ágnes Újvári Jánossal, a Kontroll egyik szaxofonosával és az épp felbomlott Sex-E-Pil dobosával, Vangel Tiborral alapítottak zenekart Ági és a Fiúk néven. Hamarosan átigazolt hozzájuk László Viktor basszusgitáros és Kocsis Tamás szólógitáros.
Az Ági és Fiúk a hazai kortárs rocktörténet leggyorsabban változó, legtöbb zenészt jegyző formációjaként, máig is jelen van, koncertezik és lemezeket jelentet meg.
A Minden más lesz című dal egy szakítás története; a szám egy szerelmi csalódás meséjeként indult huszonkét évvel ezelőtt – és egy 21. századi Seherezádé-történet újabb fejezeteként érkezett meg, politikai áthallásokkal, 2021–be.
„1998 nyara életem legcsodásabb időszaka volt. Pécsett vettük fel a Cyber Éva album hanganyagát a Teve Sound stúdióban, kinn tombolt a kánikula, rekkenő hőségben dolgoztunk délelőtt tíztől ameddig bírtuk. A stúdió tetőterében aludtunk a földre vetett matracokon, a teraszon reggeliztünk és ebédeltünk, este meg kiruccantunk Orfűre csobbanni egyet.
Egy hetet töltöttünk „Tevénél”, aki csodás vendéglátónk és az egyik hangmérnökünk is volt – a másik a városban legendás „Valér”. Sokat bíbelődtünk az effektekkel, a Minden más lesz szám első taktusainak „vízalatti” akusztikája a korszak digitális hangstúdiózásának kezdeteit is dokumentálja” – emlékszik a dal felvételeire Bárdos Deák Ági.
A klip nem jöhetett volna létre Havas Györgyi képzőművész nélkül, aki Bárdos Deák Ági eddig megjelent lemezborítóinak, plakátjainak nagyrészét tervezte, s a nyolcvanas évek közepe óta kulcsa az életmű fennmaradásának. Az ő munkája, többek közt az emblematikus Nem én vagyok szerzemény szlovák verziója, a Ja nie som tá klipje is, valamint a legutóbbi, 2018-ban közösségi finanszírozással megvalósított Villámrandi klipje.