Az indoklás szerint “indokolatlanul” ijesztő volt a gyerekek számára.
A Spotify letiltott reklámja 2018-ban ment a YouTube-on, és egy horrorfilmet imitált, és arról szólt, hogy egy ijesztő baba fenyegeti a fiatalokat, mikor azok egy bizonyos dalt játszanak.
A brit Advertising Standards Authority (ASA) önszabályozó testület szerint a reklámban látható szituáció “különösen valószínűsíthetően” megijeszti a fiatalabb nézőket.
Ezenfelül azt is tanácsolták a Spotifynak, hogy a jövőben olyan reklámokat készítsen, amiket a fiatalabbak is megnézhetnek.
A Spotify válaszul közleményt adott ki, amiben tudomásul veszi az ASA döntését, és sajnálja, ha bármi bajt okozott a panaszosoknak.
BBC News - Spotify ad banned for causing 'distress' to children https://t.co/IStVbDlbxW @UWSMarketing #uwslanarkshire
— Taylor McKissack (@B00359802) 17 October 2018
(BBC)