A divattervező szerint bárki hozzájuthat hasonló minőségű termékekhez bármelyik internetes áruházban.
A Facebookon szólta le a 2Rule termékeit Herczeg Zoltán. A divattervező pontról pontra kifejtette, hogyan lehetne hasonló minőségű termékeket beszerezni külföldi webáruházakból, majd jutányos áron sokszorosítani. Szerinte
ehhez ugyan nem kell 2 milliárdos tőkebefektetés, se semmilyen Zrt, elég 100.000 Ft kb. egy csapathoz és némi kreativitás, néhány kapcsolat, alap internet, minimális angol nyelvtudás.”
A divattervező úgy látja, valaki milliárdos hasznot húz az üzletből, de nem szeretne véleményt mondani addig, míg nem látta élőben a portékát. Ugyanakkor hozzáteszi:
Mindenesetre én még nem láttam a "hazai tervezésű és egyedi kivitelezésű" termékek gyártósorát, a hatalmas, sok szálas szövőgépeket, a profi nyomdát, a hímző apparátust, a tervező kollégákat, az üzemet, a gyártószalagot, a szabászgépeket, a varrógépeket, se semmit arról, hogyan is készülnek ezek a NAGYMAGYAR cuccok.”
Korábban már írtunk arról, hogy az új magyar márka reklámarca maga Dárdai Pál lett, sőt, már a közmédia sportcsatornájának egyik műsorvezetője is ilyen logóval ellátott kitűzőt viselt a képernyőn.