Olvasásnépszerűsítő kampányba kezdett a Bookline. És mi volna jobb erre, mint Örkény néhány egypercese?
A kampány ötletgazdái azon gondolkodtak, hogyan is érhetnék el a folyton mobilozó embereket. Kézenfekvőnek tűnt, hogy mivel úgyis mindenki folyamatosan képeket néz, szavakat alakítsanak képpé, és így olvastassák meg az embereket.
Örkény Istvánnak nemrég jelent meg az összes Egypercese egy kötetbe rendezve, ezért elkészítettek 7 Egypercest 7 kisfilm formájában. Így olvasásra „kényszerítik” a nézőket, akiknek így már egy perc alatt irodalmat csempésznek a mindennapjaikba.
A filmeket váratlan és nem szokványos helyeken – koncerteken, mozikban, színházakban és máshol – vetítik, ahol amúgy nem szoktak olvasni az emberek.
Itt már megnézhetnek hármat – s mindez simán belefér, mondjuk két metrómegálló között.