Állj mellénk! Legyél pártoló tag!

#Bookline

Vállalkozás hvg.hu

Eddigi gazdája nem üzemelteti tovább a Shopline-t

Az idei első negyedévben átalakul a Libri-Shopline Nyrt.: a cégcsoport nem üzemelteti tovább a Shopline márkát, a vállalat ezután fókuszáltan a könyvek, az olvasás és a kultúra népszerűsítését tűzi ki célul. A cégcsoport vezetésében személyi változás nem történik.

Kult hvg.hu

Milyen könyvet adjunk a gyereknek?

Fogd rá a jetire, A csodapalást, A kis szellem - a „Szívünk rajta” program összeállította a legjobb gyerekkönyvek és gyereknevelési könyvek legfrissebb listáját.

Vállalat + Vezető Torontáli Zoltán

Az első magyar, aki két nagy e-biznisz céget épített fel

Az első igazán klasszikus magyar internetes kerekeskedőcéget gründolta néhány év alatt, majd az új tulajdonossal nem jött ki, aztán elment hegyi túrázni, és véletlenszerűen belecsöppent a következő vállalkozásába. Márffy György nem engedi, hogy az informatikus egy távoli épületben üljön, és hetekig kelljen noszogatni, hogy egy problémát megoldjon. Lemond arról, hogy plázában tartson fenn irodát, a netes értékesítésben bízik, bár, mint mondja, a magyarok igénylik, hogy valaki elbeszélgessen velük arról, hogy a tengerpart kavicsos vagy homokos. Tudja, hogy kell felvenni a kesztyűt a multicégekkel, vállalkozása pedig Romániában és Szlovákiában terjeszkedik.

Vállalkozás MTI

Lemondott a Shopline vezetősége

Lemondtak megbízatásukról a Shopline-webáruház Nyrt. igazgatósági és felügyelőbizottsági tagjai. Az új vezető tisztségviselőket a közeljövőben rendkívüli közgyűlésen választják meg.

Vállalkozás Ember Zoltán

Az üzlet, amelyben 50 százalékos árréssel dolgoznak

A Shopline és a Libri egyesülésével minden eddiginél erősebb és szerteágazóbb cégcsoport jött létre a hazai e-kereskedelemben. És az új cég a digitális tartalomszolgáltatásban is jelentős szereplővé válhat. Starcz Ákos, a Shopline Nyrt. elnök-vezérigazgatója szerint a közeljövőben elindítják a saját márkás – a Netflixhez hasonló – előfizetéses filmcsatornájukat, bár a saját gyártású tévésorozatoknak még nem jött el az ideje. De hogyan lesznek képesek felvenni a harcot a magyar piacra hamarosan belépő Amazonnal, illetve a már jelen lévő Deezerrel, Spotify-jal? És lehetnek-e olcsóbbak a könyvek az egyesüléssel?