Nem a politikai kapcsolatainak, hanem a profi cégének tulajdonítja sikereit Csetényi Csaba, aki a kvótakampány kommunikációját vezénylő Network 360 vezetője.
A kormányzati kommunikációs pályázatokat, köztük a kvótanépszavazásra buzdító plakátkampányt megnyerő cég vezére – akit gyakran csak „Rogán Antal szomszédjaként” emlegetnek – úgy került annak idején a Westel marketingigazgatói székébe, hogy elment az állásinterjúra, s míg az üzlethelyiségben várakozott, bejött egy kuncsaft, érdeklődött a telefonok iránt, és mire visszajött az igazgató, már el is adott neki egyet. Ezt maga Csetényi Csaba mesélte a HVG e heti Portréjában.
Az üzletember mára persze egész másról ismert. Ő maga is csodálkozik azon, hogy mára a lakcímkártyáját jobban ismerik, mint a tevékenységét.
Pedig – mint mondta –, ők voltak az elhíresült Pasa Park első lakói, az összes híres szomszédja, például Rogán Antal is később költöztek oda. A cége rendkívüli sikereit nem a politikai kapcsolatainak, szomszédainak tudja be, hanem „a kétszáz fős rendkívül tehetséges és tapasztalt” csapatának. Azt állítja, nem a nyereségre, hanem a minőségre maximalizálnak. Azt állítja, egyszer majdnem elköltözött Rogán mellől, de csak maradt. A cége amúgy eddig 12,5 milliárdot nyert az államtól.
„2003 óta dolgozunk az államnak is, hiszen – akár tetszik, akár nem – a magyar kommunikációs piacon az állam a legnagyobb szereplő. Miért szégyellnénk, hogy a hazánknak is dolgozunk? Nézze meg, milyen hatékonyak az állampapír- vagy a turizmuskampányaink – büszkék is vagyunk rá, de nem tagadom, jó üzlet is.” Leszögezi, hogy minden tenderük fent van a honlapukon. „És van egy erkölcsi mércém. A fontos projektek előtt megkérdezem magamtól: az apám és a fiam mit szólna hozzá?”
A Portrét az e heti HVG-ben olvashatja.