A GVH 200 millió forintra büntette az eMAG online áruházat a 2018-as Black Friday-kampány miatt, a cég erre vállalkozásokat segítő programot indít, és kedvezménykuponokat ad a vásárlóknak.
200 millió forintos bírságot szabott ki a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) az eMAG Magyarországra a társaság 2018-as Black Friday kampánya miatt – idézi a GVH bejelentését közleményében az eMAG. Bár a cég azt írja, szerintük az akció megszervezése során körültekintően jártak el, és nem tévesztették meg a fogyasztókat, az eljárás gyors és megnyugtató lezárása érdekében inkább megállapodtak a Gazdasági Versenyhivatallal.
Ennek keretében befizetik a bírságot, továbbá:
– Elindítanak egy 4 milliárd forint összértékű programot, amivel a magyar kis-, és középvállalkozásokat segítik: korlátlan ideig 50 százalékos kedvezményt kapnak az eladások után 100 millió forintos árbevételt el nem érő magyar vállalkozásoknak, logisztikai kedvezményben részesülnek, emellett a kereskedők feltölthetik meglévő ajánlataikat az eMAG román és a bolgár platformjaira. És legalább 3 éven keresztül lehetővé teszik magyar partnereik számára saját magyarországi raktárainak használatát.
– Aki az elmúlt 12 hónapban vásárolt náluk, azok 3000 forintos kupont kapnak, 6 hónapig lesz érvényes, és legalább 10 ezer forintos vásárlásnál lesz beváltható.
– A marketinges gyakorlatukon is változtatnak: vállalják, hogy leárazásaik során a termékeknek az előző 30 nap legalacsonyabb árát veszik alapul.
Black Friday: megtaláltuk a mobiltelefont, ami sosem került annyiba, mint amennyiről leakciózták
A Black Friday napjáig több mint 500 helyen verhették át, ha webáruházban vásárolt, de a legnagyobb fogások mára várhatók. A mai akciózásban már találtunk is olyan mobiltelefont, ami soha nem került olyan sokba, mint amennyiről leakciózták.