Az áruházláncnál a házhoz szállítások számának emelkedése miatt felvettek 240 új dolgozót. Van köztük kozmetikus és balett-táncos is.
Alaposan megdobták az áruházláncok házhozszállítási bizniszét a koronavírus-járvány miatt bevezetett korlátozások: a heti bevásárlást egyre többen intézik online.
A Növekedés.hu a Tescótól megtudta, hogy a valaha volt leggyorsabb toborzási kampányukat indították el: 240 új munkatársat vettek fel a házhoz szállítások számának emelkedése miatt.
Köztük van egyébként az első női kiszállítási asszisztens kollégánk, aki korábban kozmetikus és sminktetováló volt. De ismert hazai DJ, balett-táncos és operaénekes is csatlakozott most a csapatunkhoz.”
Emellett együttműködést kötöttek az Ice Cube nevű céggel. Ez a jéggyártó- és forgalmazó társaság 26 autóval és 28 sofőrrel szállt be a házhoz szállításba.
Az áruházlánc szerint hét-nyolc hete tart a felfutás a házhozszállítási piacon, néhány korlátozást be is kellett vezetniük: egy vásárló egyszerre maximum 80 kilogramm árut rendelhet. Emellett bizonyos kategóriákban rögzítették a megvásárolható termékek maximális számát.
A Spar arról számolt be a lapnak, hogy kétszámjegyű volt eddig a növekedés ebben az ágban a normál időszakhoz képest. A netes rendeléseknek a 80 százaléka házhoz szállítás, a 20 százaléka pedig bolti átvétel.
Az Auchannál a megnövekedett igények miatt három, előre összekészített csomagot is lehet rendelni, amiben a legkeresettebb cikkek vannak. Ezzel a módszerrel két napra tudják rövidíteni a kiszállítási időt. Azt is elmondták, hogy az átlagos online kosárméret nagyjából két és félszerese az offline kosaraknak.