Az amerikai Mondelez csoporthoz tartozó Cadbury korábban a Toblerone fogközeinek szélesítésével sokkolt, most a húsvéti csokitojásokkal ügyeskednek a brit piacon.
Nem hagyja el a Brexit után Nagy-Britanniát az amerikai Mondelez csoporthoz tartozó Cadbury, viszont az importanyagok várható drágulása miatt erősen "tömöríti" kínálatát. Ugyanazért a pénzért kevesebb édességet tartalmaz majd a csomagolás - írta a Guardian. A cég a Toblerone fogközeinek szélesítésével már utalt a Brexit következményeire, de most a húsvéti csokitojások hagyományos hatos kiszerelését is ötösre változtatta - írja a lapra hivatkozva a vg.hu.
Nem véletlenül kérik a brit élelmiszeripar termelői és kiskereskedelmi hálózatai a londoni kormányt, hogy kössön külön szabadkereskedelmi megállapodást a szektorra nézve Brüsszellel. Ellenkező esetben vámakadályok emelkednek a kétoldalú kereskedelem és a beszállítói hálózatokon belüli áruforgalom elé. A Mezőgazdasági Termelők Országos Szövetsége (NUF), az Élelmiszer- és Italgyártók Szövetsége (FDF) és a Brit Kiskereskedelmi Szövetség (BRC) hétfőn közzétett közös felhívásában kiemelte: az ágazat nem tud elszigeteltségben működni.
Mi történt ezzel a Tobleronéval? Kiakadtak a rajongók
Csépe Valéria azt szeretné elérni, hogy a gyerekek és a pedagógusok is jól érezzék magukat az iskolában. Mint mondja, nincs céldátuma a Nat elkészülésének, és nem ő dönt, hogy 8 vagy 9 évfolyamos lesz-e az alapképzés. Interjú.