Teljes arculatváltáson ment keresztül Magyarországon az Auchan, amely a közleménye szerint április 14-től egy sokkal fiatalosabb, lendületesebb megjelenéssel várja a vevőket mind az áruházak eladótereiben, mind pedig az online felületeken.
Az Auchan az új vállalati irányvonal szerint családi életközpontként nyújt élményeket a vásárlóknak, amelyet az áruházak többek között a helyi közösségeknek szervezett programokkal, kóstoltatásokkal, társadalmi felelősségvállalási kezdeményezésekkel is erősítenek – írta közleményében a lánc.
"Az új filozófia fő célkitűzése, hogy minél több értéket adjon vásárlói életéhez, illetve hogy kalanddá változtasson minden vásárlást, a vásárlási élményen és a termékeken keresztül pedig emlékezetessé tegye az otthon töltött pillanatokat is. Mindezt kifejezve új szlogent is kapott az áruházlánc: Nagy választék kalandból. Auchan" – írták.